dinsdag 2 september 2014

De rok (winter)

Ik houd wel van rokjes. Ze knellen niet, staan netjes en vrouwelijk. Ik had er dan ook altijd aardig wat van in mijn kast. Maar nu ik een stufflist aan het maken ben van mijn kledingkast vraag ik me af hoeveel ik er minimaal van nodig heb. Ik kom op een aantal van twee. Hoe deze twee er uit zien is natuurlijk helemaal persoonlijk. Het hangt van je werk af, je kledingstijl en je bouw.

Persoonlijk kies ik voor één basisrok, het liefst zwart of grijs of van zwart leer. Moet overal bij staan en voor alle gelegenheden kunnen worden gedragen. Kan kort of iets langer.

En dan nog een tweede rok naar keus. Ik kies een gezellig gebreide, aangezien ik het over winterrokken heb.

Dat betekent dat er drie de kast uit kunnen, wellicht dat ze nog iets opleveren.

Mijn stufflist van mijn wintergardarobe ziet er tot nu toe als het volgt uit:
Spaanse sloffen
Snowboots
Wandelschoenen
Schoenen met hak
Schoenen zonder hak
Leren winterjas
Nette langere winterjas

Rokken
Zwarte basisrokje
Gebreiden rokje

Draag jij rokken? Hoeveel heb je er?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten